Koszulka z nadrukiem

Skąd się wzięła nazwa „T-shirt”?

Któż z nas nie chowa w szafie klasycznego, jednokolorowego t-shirtu. Ten praktycznie zaprojektowany element garderoby jest przecież jej bardzo ważną, jeżeli nie najważniejszą częścią. No dobra, może spodnie są ważniejsze – częściej na ulicy spotkamy kogoś bez koszulki, niż bez spodni. Nie zmienia to faktu, że t-shirty są w szafie każdego z nas. Czas najwyższy odświeżyć swój zapas koszulek, a najlepiej zrobić zamawiając własne t-shirty z logo.

T-shirty z nadrukiem logo

Solidne, jakościowe materiały, sprawny proces produkcji i dostosowanie się do wymagań, jeżeli chodzi o wzór i logo, jakie chciałby zobaczyć na swojej autorskiej, wymarzonej koszulce. Ktoś powie, że koszulka to prosta sprawa, a takich z logo jest w sklepach na pęczki. Może i tak, ale to właśnie u nas masz możliwość zrealizowania własnego logo na koszulkach.

Dlaczego t-shirt?

Nazwa „t-shirt” pochodzi – wbrew pozorom – nie od Mr. T z Rocky’ego i Drużyny A, tylko od litery T, którą koszulka przypomina. Same w sobie t-shirty mają sporo zalet (a już te z logo to w ogóle!): są wygodne w noszeniu, łatwe w czyszczeniu, uniwersalne w zastosowaniu (pasują do wszystkiego), a przede wszystkim praktyczne i powszechne w użyciu, czyli w tym wypadku „w użyciu”.

T-shirty, czyli koszulki, są z nami niemal od początku gatunku ludzkiego. To znaczy od początku jego „odzianej” historii. Wiadomo – człowiek pierwotny nosił futra z tego co upolował, albo nie nosił nic. A potem wciągnął – no właśnie, koszulkę czy spodnie? To w sumie podobny dylemat do tego z jajkiem i kurą. No bo nawet w biblijnym Raju, Adam i Ewa pląsali „jak ich Pan Bóg” stworzył – bez t-shirtów i bez spodni, z zaledwie zakrytymi częściami intymnymi. Za bezpośredni pierwowzór koszulek w formie jaką znamy je współcześnie, można nieśmiało uznawać antyczne togi – szaty z rękawami dociętymi jak w t-shirtach, ale często sięgającymi aż nad lub pod kolana. Koszulki w obecnym kroju pojawiły się pod koniec XIX wieku (wojny amerykańsko-hiszpańskie), a gwałtowną popularność zyskały w czasach równie gwałtownego rozwoju Stanów Zjednoczonych i to stamtąd przyszła również późniejsza moda na zagospodarowanie t-shirtów na potrzeby świata mody i popkultury. Pamiętacie sławne fotki młodego Marlona Brando w białym t-shircie?)

Dlaczego t-shirty z logo?

Macie przekaz do objawienia światu lub paczkę znajomych z drużyny zaciekle rywalizującą o awans do A-Klasy? Świetnie się składa, bo nasze (a raczej Twoje/Wasze) t-shirty z logo w doskonały sposób podkreślą wojowniczy charakter grupy. Koszulka z logo to również kapitalny argument dla menadżerów i właścicieli firm, którzy chcieliby u siebie wprowadzić unikalny dress code. T-shirt z logo dla każdego pracownika? Żaden problem! Uważaj tylko, aby podwładni nie byli szybsi i sami sobie czegoś nie zamówili. 😉