Historia i teraźniejszość smyczy

Współczesny marketing i świat reklamy wygenerował potężne zapotrzebowanie na przeróżne akcesoria oraz gadżety: firmowe, reklamowe, kolekcjonerskie oraz wiele innych. Ale tylko niektóre z nich – z racji swojej uniwersalności – przeniknęły do życia codziennego przeciętnego człowieka. Bardzo dobrym przykładem takiego akcesorium są smycze z nadrukiem.

Smycze z logo nie są wynalazkiem rodem z XXI wieku. Jeżeli pominiemy sam fakt nanoszenia druku z wzorem lub logo na nowoczesne materiały syntetyczne, można śmiało stwierdzić, że tak naprawdę smycze są z nami od bardzo dawna i pełnią podobną rolę – wyróżniają nas, identyfikują z określoną grupą społeczną oraz – w zależności od sytuacji i rodzaju smyczy – promują jej nosiciela lub środowisko z którego ten się wywodzi. Za archetyp smyczy mogą uchodzić stosowane już w starożytności rzemienie i tkane lub plecione wisiorki oraz naszyjniki. Nosili je przedstawiciele przeróżnych profesji i „branż” w dawnym Egipcie, antycznej Grecji i Rzymie, ale także w dalekiej Persji oraz egzotycznych Chinach. W dawnym Państwie Środka istniała bardzo rozbudowana hierarchia urzędnicza i ówczesne odpowiedniki obecnych smyczy z nadrukiem pozwalały na szybką identyfikację i zarządzanie ludźmi.

Współczesne smycze z logo nadal z powodzeniem spełniają się w tej samej roli, ale nowoczesne technologie oraz popkultura sprawiły, że te tak naprawdę bardzo proste w konstrukcji gadżety zyskały nowe życie i odnalazły się dosłownie we wszystkich dziedzinach naszego życia. Smycze z nadrukiem noszą zawodowi sportowcy oraz fani przeróżnych jego odmian, zwłaszcza sportów zespołowych (vide: kluby piłkarskie itd.). Własne smycze z nadrukiem to nieodzowny gadżet każdej szanującej się firmy, zwłaszcza z tych branż, które są blisko ludzi i z nich wyrastają jak np. media, świat showbiznesu czy kultury i sztuki. Smycz to niezwykle przydatny upominek dla klientów czy fanów i oczywiście niemal nieodzowny partner innego akcesorium – identyfikatorów. W tej konfiguracji smycze z nadrukiem logo kapitalnie sprawdzają się na imprezach masowych (koncerty, sport, wiece wyborcze) i tam w zasadzie stały się „oczywistą oczywistością”. Ale smycz to również świetny gadżet indywidualny, który możesz spersonalizować totalnie pod własne gusta. I tu do gry wchodzimy my.

Jako sprawdzona marka na rynku i zaufany partner firm oraz klientów indywidualnych, jesteśmy w stanie zaoferować Tobie najwyższej jakości smycze z własnym nadrukiem. Niezależnie od branży w której operujesz, czy indywidualnej motywacji która skłoniła Ciebie do poszukiwania odpowiedniej smyczy, śmiało możemy być tutaj dla każdego partnerem pierwszego wyboru. Stosujemy materiały pierwszej jakości i oferujemy szeroki wybór końcówek (łączniki, karabińczyki itp.).

Tags: